ppp, miterm in wvdial v muLinuxu in Pocket Linuxu

surasvabic at volja.net surasvabic at volja.net
Fri Nov 23 19:59:00 CET 2001

LP

Kot sem ze omenil v prejsnjem mailu imam Pocket Linux in muLinux, torej distribuciji, ki ju poganjam z disket in imam le terminal, brez XWindow.
Ko poskusam dostopati na internet preko arnesa na st. 0889
32330 mi streznik rece, da na tej stevilki ni mogoce
dostopati terminalsko ampak le ppp. Nato mi vseeno ponudi
login in password, ki ju po moje tudi sprejme, vendar
me odklopi takoj, ko uporabim kaksen ukaz npr. ping,
telnet,...ali pa tudi samo stisnem enter. V eni
distribuciji dostopam s skriptom, v drugi
pa rocno in sicer z miterm in wvdial. Mislim, da moja
masina avtomaticno zazene pppd (vsaj rece tako).

Na isti nacin poskusam dostopati tudi na volja.net, kjer pa
mi sploh ne ponudi username in password.

Seveda sem ze prebiral HOW-TOje in knjigo Namestitev in zacetek dela z Linuxom, pa nisem nasel nic pametnega.

Bil bi zelo zadovoljen, ce bi mi kdo lahko pomagal ali pa vsaj napotil na pravi HOW-TO.

Hvala

S.