[LUGOS] P4 kot Linux server

Alesh Mustar alesh at domenca.com
Fri Nov 23 17:22:21 CET 2001

Imel sem P3 450, Slackware 7.2, v sredo sem dobil novo masino p4 1.5.
Presraufal sem disk, cdr, razen problem z upgradom graficne in zvocno
nisem imel nic vec.
Del b.p., masina je zal tako server kot workstation.
Na njej tece: apache, mysql, bb, rt, in se nekaj ostalih zadev.

Plata je ASUS P4B (brez nadaljnih crk, ker so neke variante). Glej moj
prejsni mail v zvezi z tezavami z zvocno in AGP portom.

Masino je kar precej obremenjena, pregrevanja ni, problemov ni.

A.