[LUGOS] External Iomega ZIP drive (USB)

Jerko Bostjan Bostjan.Jerko at skb.si
Thu Nov 22 09:33:58 CET 2001

Ja, saj to je hec. V vecini navodil, ki sem jih pregledal govorijo o sdb4 in
ne sda4.
Amapk, ce ti deluje s sda4 potem ....
Hm, pojavilo se mi je nekaj idej:

1. Imas slucajno se SCSI kartico ?
2. Mogoce je cela zadeva bug USB podpore, ki ta trenutek ni ravno blesteca
(se posebej,
ce imas zraven tudi SCSI kartico).
3. Poskusi se z mount-om sdb4 (se mi zdi, da ne bo delalo, ampak probati ni
greh) - seveda,
ce imas ta device. Ce ga nimas, ignoriraj.

B.