Linux na prenosniku Supersonic 2

Primož Gabrijelčič gabr at 17slon.com
Fri Nov 23 09:59:20 CET 2001

Lepo pozdravljeni.

Na Gericomom Supersonic 2
(http://www.anni.si/prodaja/gericom.htm#supersonic) bi rad namestil Linux (v
sožitju z Winsi ampak to je že druga zgodba ki jo načelom znam rešit).

HW: chipset VIA Twister, grafika ATI Radeon M6P, zvok Via AC97, kombo
DVD/CD-RW (Toshiba SD-R2002? moram še pogledat), modem Lucent Winmodem,
network interni (ampak ta trenutek ne vem kakšen), USB, firewire, ostala
krama (PCMCIA, TV Out, serial, paralel), touchpad Synapticsov

Predvsem bi rad da mi dobro dela grafika, da delata zvok in omrežje, da dela
touchpad in da CD vsaj bere. Drugo me ne zanima preveč, vsaj na začetku ne.

Seveda sem pobrskal po omrežju in našel le dva angleško govoreča
eksperimentatorja - eden (http://www.kybs.de/boris/notebook.shtml) je dal na
malo starejši Supersonic en nedefiniran Linux (to mi ne pomaga dosti), drugi
pa je namestil Debian Linux 2.2 na prav tako malo starejši Supersonic 1.
Aja, pa še en poroča o težavah z omrežnim vmesnikom in Suse 7.2
(http://www.geocrawler.com/mail/msg.php3?msg_id=6761262&list=425).

Mene pa zanima s katero distribucijo imam najboljše možnosti. Najbolj sem
navajen na RH7, pripravljen pa sem poskusiti karkoli drugega.

Pozdrav,
    Gp

 =WinGpT= I said, "Copy the disk!" not "Xerox<tm> it!"