[LUGOS] NFS problem

Borut Mrak b at aufbix.org
Sun Nov 11 15:42:56 CET 2001

On Fri, Nov 09, 2001 at 04:39:00PM +0100, Blaz Podrzaj wrote:
> Jaz testiram zadevo na isti kišti kot server in kot klient, torej je log
> en in isti, torej sem ga pogledal ane. Sploh pa ne vem kaj konkretno ima
> tu veze /var/log/messages. Jaz te zadeve ze ob instalaciji sistema
> preuredim po svoje. Kernel je 2.2.39, nfs pa 2.2beta47 (ta ki pride s
> Salckware 7.1). Še kaj? Spomni me mogoče na kakšno banalnost ki bi jo
> utegnil jaz zanemariti oziroma pozabiti v enem letu. Samo to potrebujem,
> hinte! Zadevo namreč dosti dobro poznam tako da v bistvu zdaj ze dvomim,
> da mi bos ti lahko pomagal.

Super, The Ego(tm) strikes again. Vsak na mailing listi bi moral vedet, da
si ti logiranje naredis po svoje in da si vseveden. Razen seveda kadar
potrebujes kaksen hint. Tvoj prvi mail ni bil nic kaj prevec deskriptiven
in ne cudim se, da si dobil odgovor, kot ga dobi vecina newbiejev. Drugega
si niti nisi zasluzil.

Hint: hosts.allow,deny. Portmaper, mountd in nfsd pri meni uporabljajo tri
razlicne keyworke (mislim da portmap, nfsd in mountd, ampak nisem sure)

Seveda pa je mozno, da pri tebi rpc service-i ne uporabljajo libwrap in bom
"kreten ki se oglasa". Ali pac kaj podobnega, kar bo bolj prijalo Egu.

Borut
b at aufbix.org