[LUGOS] NFS problem

Borut Kurnik borut.kurnik at ADD.SI
Fri Nov 9 16:38:25 CET 2001

Se opravicujem. Pa mnogo srece...

-----Original Message-----
From: Blaz Podrzaj [mailto:blayo at thz.net]
Sent: Friday, November 09, 2001 4:39 PM
To: 'lugos-list at lugos.si'
Subject: RE: [LUGOS] NFS problem

Jaz testiram zadevo na isti kišti kot server in kot klient, torej je log
en in isti, torej sem ga pogledal ane. Sploh pa ne vem kaj konkretno ima
tu veze /var/log/messages. Jaz te zadeve ze ob instalaciji sistema
preuredim po svoje. Kernel je 2.2.39, nfs pa 2.2beta47 (ta ki pride s
Salckware 7.1). Še kaj? Spomni me mogoče na kakšno banalnost ki bi jo
utegnil jaz zanemariti oziroma pozabiti v enem letu. Samo to potrebujem,
hinte! Zadevo namreč dosti dobro poznam tako da v bistvu zdaj ze dvomim,
da mi bos ti lahko pomagal.

lp,B

On Fri, 9 Nov 2001, Borut Kurnik wrote:

> Prosim, se malo informacij. os na serverju in klientih (bsd <-> linux),
> verzija kernela, nfs, /etc/exports,
> vcasih je dobro pogledati /var/log/messages na klientu, ki ti pove, zakaj
na