[ LUGOS ] ADSL z debianom

Iztok Kham iztok at podgana.net
Thu May 31 13:42:25 CEST 2001

At 13:28 31.5.2001 +0200, you wrote:
>Hojla Iztok,

>Network interface mora obstajati, to pomeni, da mora biti nalozen
>gonilnik zanj, ne smes pa imeti nic nastavljeno v
>/etc/network/interfaces, ker to nastavi ppp daemon.

aha, pol celotno eth0 zbrisem vn iz intrerfaces?

>Da je interface inicializiran najlazje vidis s tem : dmesg | grep eth
>, kjer ti mora izpisati vsaj eno vrstico o gonilinku..

OK, tole pa prav pride

>Dinamicni IP se ti dodeli ob priklopu na internet, podobno, kot ce bi
>klical z navadnim modemom, tako da za to tebi ni treba skrbeti, ampak
>to pocne ppp. Prav tako se nastavi gateway in route, rh-pppoe pa
>podpira celo manjsi pozarni zid.

Samo kaj pa ce hocem biti non-stop priklopljen, SiOL ma pa eno "super"
tendenco, da te odklopi enkrat sredi noci, da ti spremeni ip. A ti ta stvar
ze kar avtomaticno ponovno vzpostavi povezavo, al moras napisati kaksno
skripto? Ce rabim skripto, se ne branim kaksnega primera.

Thanx,

         Iztok