[ LUGOS ] ADSL z debianom

Stojan Rancic stojan at bofh.cx
Thu May 31 13:28:58 CEST 2001

Hojla Iztok,

Thursday, May 31, 2001, 1:18:08 PM, si napisal:

> Ja samo problem je to, ker tam piše, da mora biti network interface (v
> mojem primeru eth0) up, ampak ne sme imeti nobenega naslova... kako se naj
> pa to naredim, pa nisem uspel pogruntati (mimogrede, moje izkušnje na tem
> podroèju so zelo skromne),

Network interface mora obstajati, to pomeni, da mora biti nalozen
gonilnik zanj, ne smes pa imeti nic nastavljeno v
/etc/network/interfaces, ker to nastavi ppp daemon.

Da je interface inicializiran najlazje vidis s tem : dmesg | grep eth
, kjer ti mora izpisati vsaj eno vrstico o gonilinku..

>  pa kako urediti dynamic IP (bojda dhcp, samo
> kako). Pri vsem iskanju in prebiranju how-tojev in manual pageov, nisem
> uspel priti èez ta problem (je pa res, da sem se s tem ukvarjal samo eno
> noè :) ).

Dinamicni IP se ti dodeli ob priklopu na internet, podobno, kot ce bi
klical z navadnim modemom, tako da za to tebi ni treba skrbeti, ampak
to pocne ppp. Prav tako se nastavi gateway in route, rh-pppoe pa
podpira celo manjsi pozarni zid.

                              GreetZ, Stojan