[ LUGOS ] PPP preko telneta???

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Mon May 7 10:00:20 CEST 2001

Dear Dezo,

tole je z drugo besedo VPN. Dobiti je treba le Linux server, ki podpira
Windoz VPN.

http://poptop.lineo.com/

Vec o PPTP je na
http://www.microsoft.com/ntserver/commserv

Resitev preko telneta pa bi bla taka, da bi rabu tak driver za Windowse,
ki bi se namesto na dolocen COM: port obesu na socket na doloceni masini,
vendar taksnega programa ne poznam.

Rok Krulec

Portoroz, 07.05.2001 @ 09:59