[ LUGOS ] PPP preko telneta???

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon May 7 08:51:00 CEST 2001

On Sat, 5 May 2001, Dezo wrote:

> delam iz Win2000 in/ali linuxa, zanima pa me ce je kaka moznost, da bi
> preko telneta zagnal na remote masini pppd ... potem telnet nekako

Mozno je mozno. Tam na drugi strani samo zazeni pppd z ustreznimi
parametri/konfiguracijo. Bos pa za to na remote strani potreboval root
dostop. Priporocam, da napises kratek programcek, ki bo pravilno zagnal
pppd, ta programcek suidjas na roota in izvajanje dovolis le doloceni
grupi uporabnikov (npr. kak poseben username samo za zagon ppp).

> pomanjsal in zagnal pppd (v linuxu oz. kakorkoli se ze naredi v winsih)
> na lokalni masini, tako da bi dobil IP iz remote LANa in tako bi lahko

To bo bolj tezko. Na lokalni masini zazeni kar pppd in mu za connect
script podtakni nekaj, kar se bo prijavilo na remote masino. Verjetno te
caka tudi nekaj caranja z master/slave pseudo terminali. In namesto
telneta vsekakor raje uporabi ssh.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/