[ LUGOS ] Instalacija preko mreze

Damir Horvat damir.horvat at ibe.si
Tue Mar 6 07:07:19 CET 2001

On 5 Mar 01, at 19:17, Damjan Stritof wrote:

> Imam starejso 486-ko brez CD-roma. Na ta racunalnik nameravam
> namestiti Suse 7.0 preko mreze. Problem je v tem, ker imam na drugem
> racunalniku instalirane Win2k in ne vem tocno, kako naj izvrsim
> instalacijo (naredim network boot disk, upedenam mrezno kartico in ?).
> Kako dostopam do CD-roma na drugem racunalniku; ga share-am? Enkrat
> sem ze poskusil, pa mi je Yast dal na izbiro HTTP, FTP ali NFS (oz.
> nekaj podobnega). S FTP ni slo. Mi lahko kdo pomaga?

kot prvo si nastimej mail composer, da ne bo pisal vec kot 75
sirine, ker se drugace zelo tezko kaj prebere.

Ce nimas ftp ali www streznika na win2k, si lahko pomagas z NFS.
CDROM sharas in na linux strani, pa upedenas mount prek NFSja.
Ce imas win2k namescen kot NTFS (je to sploh mozno?) moras
imet v kernelu podporo za NTFS, ker za VFAT jo skoraj 100% imas.

alternativa je, da odsraufas CDROM in ga prklopis na 486ko. To
preverjeno deluje :)

lp