[ LUGOS ] Instalacija preko mreze

Damjan Stritof damjan.stritof at campus.fe.uni-lj.si
Mon Mar 5 19:17:28 CET 2001

Imam starejso 486-ko brez CD-roma. Na ta racunalnik nameravam namestiti Suse 7.0 preko mreze. Problem je v tem, ker imam na drugem racunalniku instalirane Win2k in ne vem tocno, kako naj izvrsim instalacijo (naredim network boot disk, upedenam mrezno kartico in ?). Kako dostopam do CD-roma na drugem racunalniku; ga share-am?
Enkrat sem ze poskusil, pa mi je Yast dal na izbiro HTTP, FTP ali NFS (oz. nekaj podobnega). S FTP ni slo. Mi lahko kdo pomaga?

Hvala za odgovor in LP,
Damjan
Damjan Stritof, abs. stud. FEE
damjan.stritof at campus.fe.uni-lj.si