Spremenjena particijska tabela

Tilen Kranjc Tilen.Kranjc at guest.arnes.si
Sat Mar 24 13:15:45 CET 2001

Zivjo!

Na internetu sem pobral en program, ki lahko mounta ext2 particije v windowsih NT oz. 2000. Program sem instaliral,
potem sem moral ponovno zagnat racunalnik in stvar je delala. Sicer mi nekaterih imenikov ni pokazalo prav, vendar je
delalo. Ker mi nekaterih imenikov ni pokazal, sem poiskal se en drug program, ki windowsom doda kernel-level gonilnik
za ext2 particije. Gonilnik sem instaliral, resetirau racunalnik in potem se ne linux ne winsi niso nalozili. Problem
pa je bil v tem, da je eden od programov (jaz sicer sumim prvega) spremenil cel partition table. Prej je bila ntfs
particija na /dev/hda2, sedaj je na /dev/hda4, linux root je ravno obratno, pa se /boot particija je sedaj na prvem
mestu (prej na /dev/hda3). Dobro, mislil sem, da bodo pomagale spremembe v lilo.conf in fstab. Lilo sicer uspesno
instalira linux particijo, pri winsih pa mi javi:

-----------
bober:/# lilo
Added Linux (alias 1) *
Device 0x0300: Invalid partition table, 4th entry
  3D address:     1/0/1022 (16418430)
  Linear address: 1/0/1568 (25189920)
-----------

Tudi Linux ne najde root particije, ce mu v lilotu ne podam parametra root=/dev/hda2.

Moja /etc/lilo.conf datoteka:

-----------
boot=/dev/hda
#disk=/dev/hda
#  bios=0x80
#disk=/dev/hdb
#  bios=0x81
timeout=500
root=/dev/hda2
install=/boot/boot.b
map=/boot/map
message=/boot/boot.txt
prompt
single-key
vga=791
default=Linux
lba32

image=/boot/bzImage
        label=Linux
        read-only
        alias=1
        append="hdc=ide-scsi mem=96M"

other=/dev/hda4
        label=win
        alias=2
        table=/dev/hda

Pa se nekaj. Lilo sedaj zahteva geslo za podajanje parametrov. Geslo ni nikjer definirano v lilo.conf datoteki. Ali je
mozno tudi, da se lilo ne instalira pravilno oz. da bere neko tretjo .conf datoteko? Zanima me tudi, kako je lahko
program spremenil particijsko tabelo? Ali lahko popravim nazaj? Ce ne morem, kaj moram popraviti v Linuxu, da bo delal
na novo tabelo?

lp, tilko