[ LUGOS ] Project Lisa

Rok Papez rok.papez at kiss.uni-lj.si
Sat Mar 24 10:24:28 CET 2001

Zivjo!

On Sat, 24 Mar 2001, Stane wrote:

> Sem iz Gimnazije Ptuj, se malce ukvarjam z Linuxom, sem pa zelo
> zainteresiran za postavitev solskega serverja na Linuxu. Ali se je kako
> mogoce prikljuciti projektu kot pilotska sola.

Vsekakor se da prikljuciti projektu kot pilotska sola.

Najbolje, da se prikljucis dopisnemu seznamu lugos-org, kjer
debatiramo organizatorji. In sicer tako, da na
sympa at lugos.si posljes e-posto s sporocilom:
------------------------
subscribe lugos-org at lugos.si
end
------------------------

Na ftp.lugos.si/arhiv/lisa je delavni imenik kjer si lahko ogledas
paketke, ki jih ze imamo na voljo. V ponedeljek pa bodo
ze novi, popravljeni paketki na voljo.

Ali mi lahko prosim na kratko opises koliko ze poznas
Linux in ce imas v svoji okolici tudi kaksnega Linux
znalca.
Ali si ze kdaj sam postavljal Linux racunalnik ?
Se nameravas udeleziti letosnje MIRK konference ?

--
se tipkamo,
Rok Papez.