[ LUGOS ] dve vprasanji

Tilen Kranjc Tilen.Kranjc at guest.arnes.si
Sat Mar 17 13:52:20 CET 2001

On Sat, Mar 17, 2001 at 12:55:01PM +0100, Andrej Lajovic wrote:
> kjer se ponavad zaznajo diski, zazna samo CDROM, potem pa sele cez nekaj

Te plate sicer ne poznam, vendar sumim naslednje:
1. Lahko ima ta plata integriran SCSI kontroler in ima tvoj prijatelj SCSI disk. Za to moznost sicer zelo dvomim, saj
bi drugace imel tudi SCSI CD-ROM. Ce ima SCSI disk potem moras mountati disk kot /dev/sd0...
2. Druga, bolj verjetna moznost je, da ima tvoj prijatelj ATA-66. To sem videl pri mojemu prijatelju in on je lahko
mountal disk kot /dev/hde1. Za to rabis tudi distribucijo, ki podpira ATA-66 diske (dandanes ze velika vecina).

lp, tilko