[ LUGOS ] dve vprasanji

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Sat Mar 17 13:31:55 CET 2001

yo

> Pred tednom sem kupil MiniDisc, na katerega se da baje snemat tudi preko
> opticnega kabla (ki je prilozen). Kolikor jaz vem, nekateri CD playerji
> imajo opticni izhod, zanima me pa, ali ima mogoce tudi kaksna zvocna
> kartica to moznost?
Da! Guillemot Maxi Sound Fortissimo XL. Zadeva stane malo cez 10 jurjev in
uporablja yamahin pci cip (YMF-744 se mi zdi). Aha, kartica ima tudi
SPDIF-in, vendar niso prilotali ustreznih pinov :(, skratka malo DIY, pa bo
:)

> Druga stvar, bolj resna, je pa tole: prijatelj je nabavil masino z ASUS
> A7V plato in bi rad gor instaliral linux. Problem je pa to, da ta plata
> zazna disk na en nacin, ki ga jst v zivljenju se nisem videl -> ob bootu,
> kjer se ponavad zaznajo diski, zazna samo CDROM, potem pa sele cez nekaj
> casa rece, da zaznava hardware. Tam se disk lepo pokaze, ampak v linuxu
> noce delat (/dev/hda je CDROM, /dev/hd[bcd] pa pravi, da ni nic). Ce ima
> kdo bolj izkusnje s taksnimi platami, bi ga lepo prosil, da mi pove, kaj
> je to zaena zadeva & kaj storiti.
Jah, disk ni priklopljen na ide0 ali ide1 (VIA) pac pa na ide2. A7V ima
namrec Promise ULTRA 100 (ok, ne kartice ampak cip), kar vdelano na maticno
plosco. Zadevo se da usposobit tudi brez raznih ide patchev, seveda pa le ti
pomagajo. Preberi UDMA howto, sistem je enak kot za Promise ATA-33, 66.

Janez