[ LUGOS ] tezave s telnetom

Jure Mercun jure.mercun at guest.arnes.si
Thu Mar 8 21:37:22 CET 2001

On Mon, Mar 05, 2001 at 09:21:27AM +0100, VODOPIVEC DAMIJAN wrote:
> Nic nisi napisal kako ti deluje nslookup in mogoce bi bilo dobro da se
> enkrat napises tocne izpise tvojih datotek tako da lahko napako simuliramo.

Zdaj me je pa sram. Nslookup se seveda pritozi, da ne najde 193.2.1.66 .
Logicno, ce sem pa offline! In tisto, da "mmx" dela, "gustav" pa ne, ni
popolnoma res. Oba zaspita, ce sem offline in oba delata, ce sem online.

Ne vem, zakaj tega nisem uspel ugotoviti sam.

Ampak vseeno - zakaj pa sploh  najprej vprasa dns namesto da bi
pogledal v /etc/hosts? A ni bistvo vrstice v /etc/nsswitch.conf:

hosts:          files dns

v tem, da najprej pogleda v /etc/hosts??? In tudi /etc/host.conf ima

order hosts,bind

. In zakaj ftp gustav vseeno dela?

Potem sem malo poizkusal s tem in dela takole:

hosts:    | telnet  | ftp
----------+---------+--------
files dns | NE DELA |  DELA
dns files | NE DELA | NE DELA
files     |  DELA   |  DELA

"NE DELA" pomeni, da dela, ampak s pavzo.
To velja za offline. Online nisem poizkusal, vendar verjetno dela vse.

Sicer pa za "files dns" clienti (ne) delujejo takole:
"delujoci":   ftp, ping, lynx.
"nedelujoci": telnet, ssh, bitchx.

www in irc serverja sicer nimam, ampak lynx to takoj opazi, bitchx pa ne.

Hvala,

Jure