[ LUGOS ] tezave s telnetom

VODOPIVEC DAMIJAN damijan.vodopivec na hit.si
Pon Mar 5 09:21:27 CET 2001

Nic nisi napisal kako ti deluje nslookup in mogoce bi bilo dobro da se
enkrat napises tocne izpise tvojih datotek tako da lahko napako simuliramo.

Na hostu, kjer zaganjas telnet:
hostname
ifconfig
cat /etc/hosts
cat /etc/nsswitch.conf
cat /etc/resolv.conf
nslookup "hosta kamor se telnetas"

Na hostu, kamor se poskusas telnetat:
hostname
ifconfig
cat /etc/hosts

lp,
Damijan

Dodatne informacije o seznamu lugos-list