[ LUGOS ] Mail problem

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Jun 20 16:03:53 CEST 2001

On Wednesday 20 June 2001 15:52, Davor Guttierrez wrote:
> 1.) Ko nekaterim userom, ki so v posebni gurpi pošiljam mail mi javi user
> unknown, ne vem pa kje sem kaj zašuštral da to naredi.
>
> 2.) Preko neta lahko pošlje mail na naslov user at host.domena.si, če pa
> pošljem na naslov user at domena.si pa ne dela, maile pa pošiljam preko
> svojega SMTP strežnika torej domena.si. V zone fajlu so mx zapisi za poštni
> strežnik in za sek. poštni strežnik, kje sem naredil napako?
>
> 3.) Kako pa naredim če želim, da ima user user at host.domena.si email naslov
> ime.priimek at domena.si? Bral sem v sendmail dok. da je za to virtusertable
> [...]

Jaz se ne bi ukvarjal s sendmailom. Enostavno se ne splaca izgubljati casa in
zivcev. Sendmail je varianta samo ce ga ze ZELO dobro poznas in ves, da
potrebujes nek njegov feature, ki ga nima noben drug MTA. Takih feature-ov na
sreco ni veliko, predvsem pa jih vecina ljudi ne potrebuje.

Jaz osebno sem zelo hvalezen Marku Martincu (IJS), da me je pred par leti
preprical, naj poskusim uporabit Postfix. Od takrat naprej je bilo vse
drugace.

Ti pa seveda uporabi tisti MTA, za katerega bos najlazje dobil podporo. Ce
poznas kaksnega Sendmail guruja, potem uporabi sendmail.

Borut
b at aufbix.org