Mail problem

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Wed Jun 20 15:52:45 CEST 2001

Pozdravljeni

Z vašo pomočjo mi bind sedaj deluje. Sedaj imam pa še eno vprašanje glede
mailov, pojavlja se mi namreč naslednji problem:

1.) Ko nekaterim userom, ki so v posebni gurpi pošiljam mail mi javi user
unknown, ne vem pa kje sem kaj zašuštral da to naredi.

2.) Preko neta lahko pošlje mail na naslov user at host.domena.si, če pa
pošljem na naslov user at domena.si pa ne dela, maile pa pošiljam preko svojega
SMTP strežnika torej domena.si. V zone fajlu so mx zapisi za poštni strežnik
in za sek. poštni strežnik, kje sem naredil napako?

3.) Kako pa naredim če želim, da ima user user at host.domena.si email naslov
ime.priimek at domena.si? Bral sem v sendmail dok. da je za to virtusertable
toda tega mi na naredi. V virtusertable imam primer:

ime.priimek at domena.si            user

Prosim za pomoč ali pa za napotke, da bi sam rešil problem.

LP,

Davor