[ LUGOS ] FW: Next

Saso Tavcar Saso.Tavcar at select-tech.si
Mon Jun 18 14:18:57 CEST 2001

Nekaj iz prve roke:
> 4. Racunalniki lahko ugasnes na nekaj nacinov: Power Off je prva moznost.
>Ce ne primer, potem Control + PowerOff, ce tudi to ne primer, proskusi se
>Control + Alt + PowerOff. Pri vijacenju monitorja pa sem opazil, da ga

Pod username ob loginu vneses uporabnika "power" se masina ugasne,ce
ima root v Preferencah tako odkljukano oz. v default-sih (dread, dwrite) zapisano

loginwindow PowerOffDisabled NO.

Potem so tu se uporabniki (logiras se kot):

console - pades v konzolo (exit te vrze nazaj v graficni login)
exit - restart window serverja

Najlazje spremenis root password, ce ga ne ves tako,
da zbootas masino v single user mode.

Na Intlih:
boot> -s (single user)
boot>- -v (verbose)
boot> ? (help)
boot>config=Default (ce zajebes kaksen driver, recimo resolucijo in
frekvenco monitorja)

Na M68:
bsd -s  - zbootas v single user

Zbrises /etc/netinfo direktorij

rm -r /etc/netinfo

Iz tamplate direktorija skopiras privzeti netinof direktorij

cp -pr /usr/template/client/etc/netinfo /etc

Rebootas masino. Root password je blank oz. prime karkoli.
Tudi ostale stvari se nahajajo v /usr/template direktoriju.
Ce kaj zapackas, skopiras od tam.

>Iz neznanega razloga samo to ni bilo dovolj (vsaj ne, ko sem se igral na
>svojem) -
Lokalna instanca NetInfo serverja pac se ni pokonci. Ce cakas dovolj dolgo
se pojavi izpis, da pritisnes tipko "c", ker se lokalna NetInfo domena ne
more prikljuciti na "network" domeno.

Priporocam, da vecino stvari delate v GUIju, razen ce ne.

> Tezave so
> tudi z barvnim Nextom, na katerega se tipkovnica prikljucuje prek
> monitorja,
> a barvni monitor nima potrebne vticnice. Zasilno se da tezavo resiti s
> priklopom prek dodatnega crnobelega monitorja.

Hja, nekatere, stare masine so uporabljale ADB protokol za prikljucevanje
Apple MAC kompatabilnih tipkovnic in misi, novejse pa ne oz. takoimenovani NON-ADB.

Obstajata pa dve vrsti "Sound Box-a", imeti moras pac pravega. Bolje je
imeti ADB, ker lahko vtaknes se kaksno staro MACovo tipkovnico oz. mis.

Pozdrav,
saso