FW: Next

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Mon Jun 18 13:46:27 CEST 2001

-----Original Message-----
From: polz [mailto:polz at writeme.com]
Sent: Saturday, June 16, 2001 12:39 AM
To: Ales Kosir
Subject: Re: Next

Hmm, kako sem ze zadevo izvedel ... /me ponders
anjprej moras priti v single-user mode.
to storis tako, da ob bootu stisnes Command+Command+tilda (na numericni)
in napises bsd -s

Sedaj bi moral biti v konzoli.
gres v /etc/ in popravis hostconfig tako, da bo NETmaSTER na YES,
IP-ji pa staticni.

Primer na mojem:

HOSTNAME=nigr
INETADDR=192.168.1.24
ROUTER=192.168.1.23
IPNETMASK=255.255.255.0
IPBROADCAST=192.168.1.255
YPDOMAIN=-NO-
NETMASTER=-YES-
TIME=-AUTOMATIC-

Sedaj pozenes rc.standard, rc.network in vse ostale, ki se sicer ob bootu
poganjajo.
Z nu spremenis root password in dodas kakega userja.

Iz neznanega razloga samo to ni bilo dovolj (vsaj ne, ko sem se igral na
svojem) -
ko sem ustvaril novega uporabnika, sem moral najprej rocno zagnati:
cd /usr/lib/NextStep/; ./WindowServer & sleep 10; ./Workspace.app/Workspace

Po tem sem masino rebootal, nakar sem se lahko prijavil kot root.
Za roota ima next kar nekaj orodjec, s katerimi lahko nastavljamo
mrezo, userje, I.P.D. Vsa so ze po defaultu v toolbaru,
sicer pa v /NextAdmin

Za nadaljnja vprasanja se toplo priporocam :)