[ LUGOS ] Lyx & sumniki

Roman Maurer roman.maurer at hermes.si
Thu Jun 7 08:10:16 CEST 2001

David Zerovnik wrote:

> Nekako sem uspel priklicati sumnike (brez prevajanja, nimam (se) izvorne kode).

Tule je:

	ftp://ftp.lyx.org/pub/lyx/stable/lyx-1.1.4.tar.gz
	ftp://ftp.lyx.org/pub/lyx/stable/patch-1.1.4fix1.gz
	ftp://ftp.lyx.org/pub/lyx/stable/patch-1.1.4fix2.gz
	ftp://ftp.lyx.org/pub/lyx/stable/patch-1.1.4fix3.gz

> Vendar samo ce sem prijavljen kot root. Ce sem prijavljen kot navaden uporabnik
> sumniki sicer so (v KDE programih (slovenska tipkovnica) in LyX-u (hrvaska
> tipkovnica) ), ne dobim pa v KDE-ju posebnih znakov ( \,[,],|,},{,@ ), ki jih na
> slovenski tipkovnici dobim z kombinacijo AltGr - znak.  Razen ce ne preklopim na
> anglesko.

Katero tipkovnico torej uporabljaš?  Poskusi obnoviti stanje, kot je
bilo
takoj po namestitvi Pinga.  Tam bi moralo to delati - slovenska v KDE in
hrvaška v LyXu, če pa prevedeš LyX z opisanim popravkom, pa deluje
slovenska
v KDE in LyX.
--
	Pozdrav,