[ LUGOS ] Lyx & sumniki

David Zerovnik david.zerovnik at guest.arnes.si
Wed Jun 6 23:03:48 CEST 2001

Roman Maurer wrote:

> KDE po spremembi tipkovnice ni treba vnovič zagnati.  Iz opisanega
> sklepam, da si nastavljal slovensko tipkovnico še v LyXu.  To izklopi,
> tisto je, če imaš res ameriško.
>
> Hrvaška tipkovnica bi morala delovati s KDE 1.1.2 in LyXom, kot pride
> z distribucijo Pingo.
>
> Če želiš LyX prepričati, da bo delal tudi s slovensko tipkovnico, je ne
> nastavljaj v LyXu, pač pa popravi izvorno kodo s tem popravkom (tale je
> za LyX 1.1.6fix1, ampak tudi za druge popraviš podobno):
>
>         cd src/lyx-1.1.4fix3
>         patch -p0 < latin2-keysym.patch

> [...]

Nekako sem uspel priklicati sumnike (brez prevajanja, nimam (se) izvorne kode).
Vendar samo ce sem prijavljen kot root. Ce sem prijavljen kot navaden uporabnik
sumniki sicer so (v KDE programih (slovenska tipkovnica) in LyX-u (hrvaska
tipkovnica) ), ne dobim pa v KDE-ju posebnih znakov ( \,[,],|,},{,@ ), ki jih na
slovenski tipkovnici dobim z kombinacijo AltGr - znak.  Razen ce ne preklopim na
anglesko.
David