[ LUGOS ] Gnu Public License

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Thu Jun 7 04:35:37 CEST 2001

On Wednesday 06 June 2001 15:04, Rok Krulec wrote:

> ce sem AOP delavec v nekem, naprimer drzavnem podjetju, oz. se boljse
> vladnem in razvijem neko serversko aplikacijo, ki je jasno nisem perfektno
> napisal, ali jo morem potem na zahtevo nekoga, ki se sklicuje na to da
> uporabljam GPL OS in GPL compiler, dati na razpolago javnosti ?

V svojem programu ne uporabis GPL source kode nekega drugega GPL programa...
Pa je vse v redu. Ce bi drzalo to kar pravis ti, potem nebi bilo za Linux
nobenega! komercialnega programa, tako pa imamo... Vmware, Kylix, Oracle....
Skoraj si upam trdit, da fantje pri vmware niso sli pisat svojega compilerja,
da so prevedli vmware za Linux.

> ga ne morem napisati sam oz. rabim vec casa in vladna organizacija na
> kateri delam ni nikoli povsem varna, ker se vedno najde nekdo, ki v
> sourceu najde nek bug (mislim, da je lazje najdet nek bug v programu, ce
> ti je na voljo source kot pa ce tega ni) ...
>
> Ali sem narobe razumel GPL ?
> Lahko kdo pokomentira ?

Source mora biti na voljo, nikjer pa ne pise kako mora biti dostopen (tukajle
naj me nekdo popravi, ce se motim), torej lahko ti source zaklenes v en
prenosni sef, ga zavaris in potem zabetoniras v vodnjak pri stari mami...
Vsak si lahko pogleda source... Hja, ce je pa v vodnjaku, je pa to njegov
problem... Lahko mu samo kramp posodis...

David!
--
Ki je se vedno brez auto taggerja.... :((