Mrezna

Rok Pergarec rok at menuconfig.org
Wed Jun 6 21:23:10 CEST 2001

Zivjo,

mam en problem in sicer pred kratkim sem na moji masini zamenjal (samo)
motherboard,
supermicro p6sla -> abit bx-133 raid sedaj mam pa tezavo, in sicer z
mrezno kartico. s staro plato je vse delovalo super na tanovi mi pa tezi s
"transmit timed out" -> NETDEV WATCHDOG: eth0: trasmit timed
out (baje nima veze z watchdog timerji) tako da ce recimo pingam en host
kksn paket dobim kksnega pa ne + po disku mi precej praska ko masina
dobiva pakete z neta (ce odprem recimo en webpage odprem se disku dost
strga... -> kernel 2.4.5 ni vazno z modulom za mrezno ali compiled-in.

Mrezna je Winbond-840 ki mi je prej delovala odlicno... probal sem  ze
cisto vse, na netu ma precej ljudi te tezave vendar nobenga konkretnega
odgovora...

Mozno pa je da se to dogaja zaradi IRQ-jev, namrec v masini mam toliko
device-ov jih mora nekej bit share-anih.. mrezna si ga deli z USB
kontrolerjem nevem pa kako je blo prej.

Upam da nisem prevec zakomplicirov :)

	Rok