[ LUGOS ] Lyx & sumniki

Roman Maurer roman.maurer at hermes.si
Wed Jun 6 09:12:29 CEST 2001

David Zerovnik wrote:

> Naredil sem kot si napisal in ponovno zagnal X, [...] Sumnikov v Lyx-u
> pa se vedno ni bilo. Nakar sem v XF86Config zamenjal slovenski XkbLayout
> za ameriskega.  Po zagonu se ni vec pritozil da mu kaj manjka, tudi sumniki
> v Lyx so bili, v KDE (Kedit...) pa jih ni. Je mozno imeti oboje?

KDE po spremembi tipkovnice ni treba vnovič zagnati.  Iz opisanega
sklepam, da si nastavljal slovensko tipkovnico še v LyXu.  To izklopi,
tisto je, če imaš res ameriško.

Hrvaška tipkovnica bi morala delovati s KDE 1.1.2 in LyXom, kot pride
z distribucijo Pingo.

Če želiš LyX prepričati, da bo delal tudi s slovensko tipkovnico, je ne
nastavljaj v LyXu, pač pa popravi izvorno kodo s tem popravkom (tale je
za LyX 1.1.6fix1, ampak tudi za druge popraviš podobno):

	cd src/lyx-1.1.4fix3
	patch -p0 < latin2-keysym.patch

Potem nadaljuj, kot običajno:

	./configure