[ LUGOS ] Lyx & sumniki

David Zerovnik david.zerovnik at guest.arnes.si
Tue Jun 5 17:16:55 CEST 2001

Roman Maurer wrote:

> Da, nobena od do zdaj uradnih izdaj LyXa ne podpira pravih znakov
> Latin-2.  Rešitev: namesto slovenske izberi hrvaško tipkovnico,
> ki se pretvarja, da je Latin-1:
>
>    K -> Nastavitve -> Vhodne enote -> Mednarodna tipkovnica -> Dodaj
>    (in izbereš hrvaško)

Naredil sem kot si napisal in ponovno zagnal  X, nakar se je ob zagonu
pritozil
da ne najde simbolov za slash, bracketleft,  bracketright,  equal,
semicolon in backslash.  Sumnikov v  Lyx-u pa se vedno ni bilo. Nakar
sem  vXF86Config
zamenjal slovenski XkbLayout za ameriskega.  Po zagonu se ni vec
pritozil da mu
kaj manjka, tudi sumniki v Lyx so bili,  v KDE (Kedit...) pa jih ni.
Je mozno imeti oboje?
David