[ LUGOS ] Brezplacna racunalniska izobrazevanja

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Mon Jul 30 11:46:10 CEST 2001

Hja .... kot prvo tisti g. lahko spustite...:)))

No ... predavanja smo organizirali cisto neprofitno, ciljna publika je
nasteta na internet strani in ce se kdo podi po primorski takrat in da
nima kaj delat, se lahko pride shladit v tantadrujevo dvorano...:)))

Salo na stran ... to kar bom povedal oz. kar sem napisal se najde vse na
internetu ... fora je v tem, da ta ki pride lahko se kaj vprasa...:)))

Lp,
Dezo
Damir Dezeljin, NTD team
HERMES SoftLab, Litijska 51, 1000 Ljubljana, Slovenia