[ LUGOS ] Brezplacna racunalniska izobrazevanja

Stanac stanac at comware.si
Mon Jul 30 11:17:33 CEST 2001

Lep pozdrav, moje ime je Dejan. Vem da ti to nic ne pomeni ampak vseeno:
Sprasujem se kaj mi lahko( z vsem spostovanjem) g.Deželjin v eni uri pove o
Linux-u? In potem se moram vrniti nazaj na Dolensko, prespati noc in se
naslednjega dne zgodaj zjutraj ponovno odpraviti na pot, kajti zanima me
tudi predavanje g.Korena. In nenazadnje bi lahko na ta predavanja povabil
tudi katero od strank oziroma potencialnih kupcev, vendar ne vem kako se bi
odzvala na moje povabilo(v 24-tih urah dvakrat na morje) no jaaaaa  ok.

Hvala za razumevanje.