[ LUGOS ] Problem s KMailom [OT]

Žiga Dolhar ziga.dolhar at amis.net
Mon Jul 23 10:54:38 CEST 2001

Morda malce neprimeren plac, a vseeno...

Sam sem imel težavo, ko mi kde 2.1.1 (2.1.2) ni inboxa prepoznal več kot
"mailbox" datoteko, ampak kot "plain text". Kljub temu, da naj bi
mailbox datoteke bile plain text in imajo enak podaljšek, sem stvar
rešil tako, da sem inbox prekopiral na windows particijo ter nazaj na
Linux... in voila!, delovalo je... Čudno...

Lp, Linux Newbie, Žiga