[ LUGOS ] Problem s KMailom

Grega Fajdiga Gregor.Fajdiga at telemach.net
Sun Jul 22 21:28:31 CEST 2001

> Folderje, ki jih ne vidis, si pogledal z novejso verzijo kmaila, ki ima
> drugacen indexing. Zaradi tega imas scorruptane indexe za vse mailboxe
> in mailov ne vidis.

Verzije KMaila nisem menjal, sem pa si naredil backup imenika ~/Mail. Ko sem
ga skopiral nazaj, KMailu nekaj zgleda ni bilo vsec. Zato sem potem, ko sem
si ogledal datoteki inbox.index in inbox.index.compressed s cat zdruzil in jo
preimenoval v inbox.index.

> Pomaga, ce zbrises index datoteko in jo kmail ponovno kreira.

Ce bi vedel, da index datoteke generira KMail samodejno, bi si prihranil
veliko truda ;-)

lp,
Grega