Professional/GX aka Delov PC

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Thu Jul 12 10:05:49 CEST 2001

> Ima kdo EISA configuration utility (ECU) za Intel Professional/GX? Intel
> ima samo BIOS in gonilnike na spletu.

EISA config tudi mene zanima. BIOS sem si pa ze osvezil s spleta.

Mimogrede, SCSI na maticni plosci mi je zelo verjetno uspelo podpreti z
naslednjimi rocnimi nastavitvami:

  modprobe aha152x irq=11 io=0x340

Zelo verjetno so enake nastavitve veljavne tudi za ostale primerke
Professional/GX, cetudi je cipu na maticni drugace ime. Od neresenih
problemov tako ostajata se podpora za zvok (chip CS4215) in EISA config.
Zlasti si zelim, da bi mi uspelo omogociti zvok. Koliko pa vas ima te Delove
PCje?

Lep pozdrav,
Ales