[ LUGOS ] TERMINAL Gorenje paka 1000

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Thu Jul 12 08:02:04 CEST 2001

Howdy!

On Wed, 11 Jul 2001, Luka Grah wrote:

> Domam imam star terminal gorenjev terminal PAKA 1000, ki ga poskusam
> obesiti na linux, pa mi nekako ne deluje. Ko ga prikljucim mi pluje neke
> cudne znake.

Jaz bi zacel pri ugotavljanju, ali imasta serijski port na linuxu in Paka
enake nastavitve okoli prenosa (hitrost, pariteta, stop biti). Mislim, da
je na linuxu obicajno nastavitev 9600 baud, brez paritete, en stop bit
(9600N1). Poglej, ce lahko na Paki kje v setupu to nastavis. Ce ne, lahko
poizkusis na linuxu nastaviti malo drugace (mogoce bi slo 2400N1).

Peace!
  Mkx