[ LUGOS ] cron mail., drugic

kreit kreit at siol.net
Wed Jul 11 08:41:45 CEST 2001

Igor Kolar wrote:

> Hi Ljubo,

> Takole bom rekel: zakaj naj bi pisal task sheduler, ce ze imam cron? Napisati
> dobrega vendar ni tako lahko: to je dokazal ze MS, ki je svoj Sheduler tako
> pozno vkljucil v osnovni del OS-a.
>
> Podobno velja za mail. Posiljanje maila z java programa res ni tezko, se lazje
> je, ce imas J2EE applikacijo. Vendar pomeni nove kose nepotrebne kode, saj vse
> na linuxu (oz. v mojem primeru solarisu) ze imem.
>
> Najvecja poanta unix sistema je princip lego kock. Tisto, kar ze imas, le
> uporabis, pises le novo. Zato nimam mail/sheduler kode v mojem programu.

> [...]

Saj ne rabis pisat pravega task shedulerja ce rabis samo za tvoj
progy...
Pa tudi mail posiljanje je samo ca. 15 vrstic kode, kar pomeni 3 minute
dela pa ne rabis nobene J2EE aplikacije za to... Unix so res lego kocke,
vendar potem pa ne uporabljaj jave. Java nima namena razsirjat unixa,
temvec samo sebe pa tudi sam raje pisem aplikacije ki so uporabne tudi
drugje, ne samo v linuxu... Moje razmisljanje je pac malo drugacno.
Tudi linux bo enkrat crknil, ker nobeden OS ni vecen, dobro napisan
java progy pa bo prezivel... Pa da ne bo pomote, to je samo moje
razmisljanje,
ne bi rad zdaj sprozil kaksne svete vojne...

PS: si probal mogoce nekaj v stilu java Progy > /tmp/outputfile ? Potem
ni
tezko z linuxom poslat maila...

LP,

Ljubo