[ LUGOS ] cron mail., drugic

Igor Kolar ike at email.si
Tue Jul 10 19:23:14 CEST 2001

Hi Ljubo,

On Tue, 10 Jul 2001, you wrote:
> Zdravo!
>
> Zakaj pa ne posiljas maila direktno iz java programa? Saj ni tako
> komplicirano... Cron naj ti ga samo zazene ali se bolje program
> naj cel cas laufa in ob pravi uri nekaj naredi brez crona.

Takole bom rekel: zakaj naj bi pisal task sheduler, ce ze imam cron? Napisati
dobrega vendar ni tako lahko: to je dokazal ze MS, ki je svoj Sheduler tako
pozno vkljucil v osnovni del OS-a.

Podobno velja za mail. Posiljanje maila z java programa res ni tezko, se lazje
je, ce imas J2EE applikacijo. Vendar pomeni nove kose nepotrebne kode, saj vse
na linuxu (oz. v mojem primeru solarisu) ze imem.

Najvecja poanta unix sistema je princip lego kock. Tisto, kar ze imas, le
uporabis, pises le novo. Zato nimam mail/sheduler kode v mojem programu.

Vprasanje s prejsnjega posta torej ostaja.

Sicer pa hvala za predlog,
-ike