[ LUGOS ] Sun Sparcstation 4

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Jul 10 13:27:46 CEST 2001

On Tuesday 10 July 2001 01:45, Bostjan Muller wrote:
> pri boot sekvenci na sparcu stisnil control+a, ter vpisal net boot.
                                                            ^^^^^^^^
boot net, ne net boot. Sicer pa ko ne gre, lepo napises help in se
naucis ;-] Sun-ov PROM je nekaj najlepsega, kar sem do sedaj videl.
PowerMac-i se lahko skrijejo, PC-i pa se bolj. Z Alphami na zalost
nimam izkusenj.

> Masina se ponovno zazene, ter poslje rarp zahtevo na streznik, dobi
> odgovor in nalozi kernel image z tftpd-ja.
>
> Nato sem nastimal tipkovnico, za tem pa disk particije, potrebno je
> namrec kreirati sun disk label, da se lahko dela dalje (v fdisk-u),
> nato poteka standarden postopek instalacije dalje.

Sun disk label moras narediti, ni pa potrebno naresiti particije tipa
'whole disk', ceprav to pise v navodilih (oz. je vcasih pisalo, jaz za
namestitev na sparca navodil ne berem vec:-). Potrebna je samo, ce imas
tudi UFS particije, ki naj bi jih bral Solaris.

Borut
b at aufbix.org