Sun Sparcstation 4

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Tue Jul 10 01:45:01 CEST 2001

Pozdravljeni!

Po dogovoru sem po vzpostavitvi sistema na Sun Sparcstation 4 masini napisal
tale zelo kratek FAQ.
Namestil sem Debian 2.2 Linux, preko netboot-a. Sam postopek, ter image file za
netboot so dostopni na strani:
http://www.debian.org/releases/stable/sparc/install
Po navodilih na tej strani sem nastavil tftpd ter rarpd, nato pa sem pri boot
sekvenci na sparcu stisnil control+a, ter vpisal net boot. Masina se ponovno
zazene, ter poslje rarp zahtevo na streznik, dobi odgovor in nalozi kernel
image z tftpd-ja.

Nato sem nastimal tipkovnico, za tem pa disk particije, potrebno je namrec
kreirati sun disk label, da se lahko dela dalje (v fdisk-u), nato poteka
standarden postopek instalacije dalje.

Preko konzole mi masine se ni uspelo zagnati, ker ocitno nimam pravega kabla.

LP

Bostjan

--
Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus at neonatus.net, http://neonatus.net/~neonatus