cron mail., drugic

Igor Kolar ike at email.si
Tue Jul 10 10:50:07 CEST 2001

Hi,

Receno, storjeno, cron mi vsakodnevno ob 7h zjutraj zaganja moj javanski
program in posilja output na mail. Dobivam pa o vsakem opravilu porocilo na moj
mail in sicer v stilu:

---BEGIN
Your "cron" job on hostname
<komanda>

produced the following output:
---END

Kot je vidno, je output null oz. ga ni. V man page-u (ali nekje drugje) sem
prebral, da naj cron v tem primeru ne bi posislal reporta na mail oz. naj bi ga
poslal le, èe output (bodisi stdout, bodisi stderr) zares obstaja.

Smo v UNIX svetu, torej mora obstajati stikalo ukazne vrstice, ki zeljeno
vklopi. Katero?

Nadaljno, output se posilja na SMS in ima zato omejitev v stevilu znakov.
Zaradi dodatnega zaglavja ("e-mail: ime.priimek T: " <vsebina>) se zgodi, da
zmanjka prostora za vsebino. Zelel bi imeti skripto, ki bi vzela output od
javanskega programa in glede na njegovo dolzino poslala n mailov, kjer je n pac
zadostno stevilo, da vse informacije pridejo skozi.

denimo, da se javanski program zazene z java Program <params> in vrze ouput na
stdout. Kako bi s awk/perl/bash/bilokaj skripto to uredil?

In se, ce kdo ve: koliko mailov na SMS predal lahko posljes z enega mail
naslova dnevno?

tnx in lp,
-ike