[ LUGOS ] cron mail

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Mon Jul 9 07:39:59 CEST 2001

Ukazna vrstica
> cat <file> | mail <email-address> | xargs

Se ne ujema z opisom tega, kar naj bi delala:
> posiljam output enega mojih programov na mail adreso, pa bi
> rad to avtomatiziral s cron deamonom.

Ukazna vrstica, ki si jo navedel ti, bi poslala vsebino datoteke
<file> po posti na podani naslov, xargs bi pa dobil prazno vrednost,
ker Mail ponavadi nic ne izpise na stdout. Ooops, pa se mail si uporabil
namesto Mail. mail == branje poste, Mail == posiljanje poste.

program parametri |Mail -s "tu pride subject" moj at naslov.si

(Ce pise tudi na STDERR, bos zadevo moral loviti s kaksno variacijo 2>&1 )

Ce bi rad potem zadevo izvjal v cronu vsako jutro ob sedmih, das v crontab
tole:

0 7 * * * /poln/path/do/program parametri |/poln/path/do/Mail -s "tu pride
subject" moj at naslov.si

Vsebino polnih pathov v cron zapisu (in tudi v programu, ce si ga slucajno
napisal sam) priporocam zato, ker ima cron ponavadi bolj malo v PATH-u in
se ti lahko zgodi da tvojega programa ali Mail-a sploh ne bi nasel...