[ LUGOS ] samba in roaming profile

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Mon Jul 9 10:36:21 CEST 2001

Pozdrav!

Zelo uporaben link :
http://sunsite.dk/samba/oreilly/using_samba/.

	Andrej.

-----Original Message-----
From: Uros Gruber [mailto:uros at sir-mag.com]
Sent: Saturday, July 07, 2001 11:04 AM
To: Damir Dezeljin
Subject: Re[2]: [ LUGOS ] samba in roaming profile

Hojla,

Ko  se ravno o sambi  pogovarjate, me zanima, če lahko nekdo
na  kratko  napise  kaj  je  s  sambo  vse mozno in kaj ne z
razliko od recimo nt serverja.

Moja  zelja  je  cca  30 racunalnikov. (win98,95,me,2000pro)
spravit v mrezo in da se lahko s pomočjo te masine logirajo.
Se  pravi  nima veze na kermu racunalniku je, vedno mu enako
zgleda. Potem tisto sharanje je tako samoposebi umevno,
in ali je mozno, da se recimo kakšne dos programe poganja,ki
so recimo pisani v dosu. Neki racunovodski programi.

trenutno je mreza na novelu.

 Uroš