[ LUGOS ] large file upload

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Jul 6 13:52:38 CEST 2001

On Thu, 5 Jul 2001, Mitja Zabukovec wrote:

> nikakor mi ne uspe na web server uploadati filea, ve=E8jega od
> 2Mb. Server je Apache 1.3.12, upload skripta je v PHP,
> 4.0.4pl1, form za upload uporablja metodo POST.
> Pove=E8al sem =BEe upload_max_filesize v php.ini, pa ni pomagalo,

Meni pri kombinaciji Apache 1.3.9 in PHP 4.0.3pl1 dela tudi uploadanje
vecjih datotek. Sem pa za to moral povecati spremenljivke memory_limit,
post_max_size in upload_max_filesize v php.ini. Nobenih sourcev nisem nic
spreminjal.

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/