[ LUGOS ] large file upload

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Fri Jul 6 11:10:43 CEST 2001

On Thursday 05 July 2001 17:24, you wrote:

> um ... ce me spomin ne vara, je mel php nekaj casa bug, da je enostavno
> ignoriral ta upload_max_size. probaj najti kaj na netu o tem, sicer pa
> probaj zadnji release, ali, ce si dovolj pogumen, kak snapshot s
> snaps.php.net.

res, je. php ignorira nastavitev za upload_max_size. Sem upgradeal na 4.0.6,
pa je bil problem isti, potem sem pa popravil source in je pomagalo.
( file main/main.c , vrstica 224, spremeniš default vrednost na željeno )
sedaj mi pusti uploadati tudi večje file.
(aja, pa parameter post_max_size je tudi treba nastaviti na večjo vrednost,
tega upošteva v php.ini )

lp,
Mitja