[ LUGOS ] postfix size limit

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Jul 4 18:25:26 CEST 2001

On Wed, 4 Jul 2001, Borut Mrak wrote:

> Tega se bos znebil samo, ce bos poslal mail preko SMTP-ja. Ce ga bos
> spustil v sistem preko /usr/sbin/sendmail, se bo tvojemu username-u
> dodalo tisto, kar je v $myorigin (po defaultu $myhostname, ce se ne
> motim), ali pa se bo kreiral Sender: header s to vsebino (ce dodas svoj
> From: header). Resitev je programcek, ki submita posto preko SMTP-ja.

To ni povsem res. Na zacetku je posiljatelj res user at masina.domena, vendar
se da Postfix skonfigurirati tako, da te naslove prevede v kaj drugega. Ce
recimo v /etc/postfix/main.cf vpises

	sender_canonical_maps = hash:/etc/postfix/sender_canonical

in potem v /etc/postfix/sender_canonical

	user at masina.domena nekdo at nekje.tam.dalec

se bo naslov prevedel v nekdo at nekje.tam.dalec. Tudi, ce mail ne vstopi v
sistem Postfixa preko SMTP.

> Za output od crontaba pa ti na zalost ne morem pomagat. Dvomim, da se
> da kaj spremenit.

Outpute crontaba meni posilja root at masina.domena.

Ko smo ze pri Postfixu, morda kdo ve, kako Postfix prepricati, da bo
racunalnik iz katerega dobi SMTP connect, povprasal po identu tistega
procesa, ki je to tam storil?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/