[ LUGOS ] instalacija slackware 7.1 na 386

Luka Komat luka.komat at guest.arnes.si
Wed Jul 4 17:22:07 CEST 2001

Yo!

Pred kratkim sem dobil 386 racunalnik za "testiranje". Procesor je 386DX
40MHz in 4MB RAM-a. Prvo vprasanje: ali bo to zadostovalo za normalni tek
linuxa?
V mojem primeru Slackware linuxa 7.1, seveda brez X-ov?

Ali je mozno, da jaz ta racunalnik nekako omrezim in potem installiram linux
iz moje mashine, ki ima CD-ROM pogon, tako da bi bil source za installacijo
CD-ROM pogon na drugem racunalniku, ki sta povezana v mrezo?
Upam, da sem bil dovolj jasen....Hvala za pomoc.

lp,L