[ LUGOS ] postfix size limit

Igor Linux gigor_linux at yahoo.com
Wed Jul 4 14:43:45 CEST 2001

ok, sej se lahko naredi limit  z quota na sistemu
malce se pa zakomplicira

mam pa se eno vprasanje
imam recimo dve domeni na postfix masini
ena je virtualna ( blabla.com )

prvi uporabnik je ime1 at domena1.com
drugi je ime2 at blabla.com kot ga imam dolocenega v virtual

ce se prijavim kot uporabnik ime2
in posljem ven mail preko crontab recimo
dobim mail od ime2 at domena1.com

Kako in kaj narediti,
da ko se prijavim kot ime2
da dobim mail iz crontab kot
ime2 at blabla.com

Igor

> v main.cf se vpise
> message_size_limit = 2000000 ( bilo koliko )

Ta stevilka je splosna. Za noter in za ven.

> vprasanje:
> se lahko to nastavi za vsakega uporabnika posebej?

Ne in ja. Uradno ne, sicer pa obstaja neki patch, ki postavi mailbox kvoto
za
vsak mailbox posebej. Meni se resitev ni elegantna in ce res nujno rabis
kvoto je za veliko uporabnikov boljsi Cyrus, za malo uporabnikov pa
sistemske
kvote (na katere prisega tudi avtor Postfixa, Wietse Venema). Glede na to,
da
imas podporo za kvoto ze v samem operacijskem sistemu, je brezveze da za to
skrbi aplikacija. Ce potrebujes kvoto samo za mail, ne pa za vse ostalo,
potem postavi /var/spool/mail na svojo particijo.