[ LUGOS ] postfix size limit

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Jul 4 13:57:38 CEST 2001

On Wednesday 04 July 2001 11:09, Igor Linux wrote:
> v main.cf se vpise
> message_size_limit = 2000000 ( bilo koliko )
>
> je ta stevilka in za notri poslat, in za ven?

Ta stevilka je splosna. Za noter in za ven.

> vprasanje:
> se lahko to nastavi za vsakega uporabnika posebej?

Ne in ja. Uradno ne, sicer pa obstaja neki patch, ki postavi mailbox kvoto za
vsak mailbox posebej. Meni se resitev ni elegantna in ce res nujno rabis
kvoto je za veliko uporabnikov boljsi Cyrus, za malo uporabnikov pa sistemske
kvote (na katere prisega tudi avtor Postfixa, Wietse Venema). Glede na to, da
imas podporo za kvoto ze v samem operacijskem sistemu, je brezveze da za to
skrbi aplikacija. Ce potrebujes kvoto samo za mail, ne pa za vse ostalo,
potem postavi /var/spool/mail na svojo particijo.

Borut
b at aufbix.org