[ LUGOS ] SCSI errorji

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Mon Jul 2 16:18:40 CEST 2001

Howdy!

On Mon, 2 Jul 2001, Darko Koruga wrote:

> Meni dela kar ok, 2.4.3, aic7xxx. Sicer je kontroler AIC 7892
> Ultra 160. Disk je pa IBM DDYS-T18350N. Je pa res da so se mi po
> 30 dneh uptimea pojavili bad sektorji na disku samo mislim da to
> ni v povezavi z 2.4 kernelom.

Hja, med 2.4.4 in 2.4.5 so zamenjali aic7xxx driver (prej je bil
5.2.nekaj, potem je bil 6.1.13). Vsak izmed teh dveh driverjev ima drugega
maintainerja in drugacno filozofijo.

Naj razlozim moje tezave (skrajno obskurne), ki jih imam:

SCSI adapter: Adaptec 2940UW ali Adaptec 39160
SCSI diski: Seagate ST34572N, DEC RZ28D (neka Seagate Barracuda),
            IBM DDYS-T18350N

Tezave delata oba 'wide' diska (DEC in IBM).

Ce poganjam katerikoli kernel 2.2.x s katerim koli aic7xxx driverjem, je
vse OK.

Ti pravis, da ti s stock aic7xxx driverjem na 2.4.3 dela OK.

Meni pa kernela 2.4.4 in 2.4.5 z istim driverjem (aic7xxx v.6.1.13) delata
tezave.

Tezava je v tem, da ce disk zares obremenim, potem mi sistem zamrzne.
Zares obremeniti disk pa pomeni, da ima disk naenkrat odprtih vec kot
kaksnih 64 SCB-jev. Sicer ima novi aic7xxx nastavljen soft limit na 253,
ko pa device protestira zaradi prevec odprtih SCB-jev, si postavi limit na
nizje. DEC-ov disk ima mejo pri 127, IBM-ov pa pri 128. Ce pri kernelih
2.4.4 ali 2.4.5 omejim stevilo SCB-jev na 32, potem vse skupaj deluje
'rock solid'. Prav tako deluje 'rock solid' s kernelom 2.2.19 in driverjem
aic7xxx v6.1.11 brez omejitve stevila SCB-jev.

Pri starem aic7xxx driverju tega problema nisem nikoli videl, ker je
privzeto nastavljena omejitev na 8 SCB-jev, sem pa to nastavitev zadnje
case poveceval na 16.

Vsekakor pa nima veze firmware in podobno. Ker se mi isto pojavlja pri
dveh razlicnih kontrolerjih dveh razlicnih generacij.

Peace!
  Mkx