[ LUGOS ] SCSI errorji

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Mon Jul 2 14:48:36 CEST 2001

On Mon, 02 Jul 2001 14:45:20 +0200 (CEST) Metod Kozelj wrote:
MK> Howdy!

MK> [ snip ]

MK> Katera verzija kernela? Lahko da dela tezave kernel.
MK>
MK> Jaz imam s serijo 2.4 in driverjem aic7xxx kar dobrsnje probleme, kadar
MK> uporabljam disk IBM UltraStar (racunalnik se obesi). S starejsimi diski ni
MK> tezave, pa s kernelom 2.2.19 (in najnovejsim aic7xxx dobavljivim za ta
MK> kernel) tudi nikakrsnih.

Meni dela kar ok, 2.4.3, aic7xxx. Sicer je kontroler AIC 7892
Ultra 160. Disk je pa IBM DDYS-T18350N. Je pa res da so se mi po
30 dneh uptimea pojavili bad sektorji na disku samo mislim da to
ni v povezavi z 2.4 kernelom.
Drugace je pa SCSI bolj obcutljiva zival, lahko so vzrok kabli
ali pa terminatorji.

Lp,
     D.