[ LUGOS ] preverjanje virusov v eMailih

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Wed Jan 24 10:26:54 CET 2001

jaz sem to naredil z amavis+postfix+sophos. laufata dve verziji
postfixa,
prvi sprejema na port 25, dobljeno da preverit sophosu, ce je OK preko
vscan pipe (od amavis) poslje drugemu postfixu, ki dejansko potala
posto v mailboxe.
amavis dokumentacija je malo 'svoh'
za postfix moras dodati $relay_domains=$kar_pac_je_tvoja, ker mora
imeti
tisti, ki poslusa na portu 25 mydestination prazen string (ce nimas
relay_domains
ti rece Relay Access Denied)
za preverjanje kompresiranih priponk moras v /usr/???/scanmails dodat
-archive (vem za sophos, ker nima po default vklopljenega preverjanja
arhiv
datotek)
ce najde virus, maila ne sprejme in obvesti posiljatelja, da je poslal
virus
verjetno pa se da scarati tudi tvoje zelje :)